Icon image

Elektroninis.lt išdavimas ES ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiams

Informuojame, kad Registrų centras laikinai neišduoda SIM kortelių su m. parašu.

Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiams išduodame elektroninį parašą kriptografinėje USB laikmenoje.

Elektroniniai parašai išduodami Registrų centre, adresu: Lvovo g. 25-101, Vilnius.

Sertifikatų išdavimo / atnaujinimo tvarka:
  1. Užpildykite šią formą.
  2. Užpildytą formą su žemiau išvardytų dokumentų kopijomis siųskite el. paštu info@elektroninis.lt. Jeigu norite atnaujinti sertifikatus, prašome laiške nurodyti, kad užsakote sertifikatų atnaujinimą.
  3. Gavus užsakymą, per dvi darbo dienas su Jumis bus susisiekta ir bus pateikta informacija dėl tolimesnių veiksmų.

Būtinų dokumentų sąrašas:
  1. paso arba asmens tapatybės kortelės, su kuriuo / kuria registravotės Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas prie LR VRM) pažymai dėl teisės gyventi Lietuvos Respublikoje gauti, kopija;
  2. pažymos, patvirtinančios Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečio teisę gyventi Lietuvos Respublikoje, kopija. Pažymą išduoda Migracijos departamentas prie LR VRM arba apskričių vyriausiųjų policijos komisariatų migracijos padaliniai;
  3. pažymos apie deklaruotą gyvenamąją vietą kopija. Gyvenamoji vieta deklaruojama seniūnijoje, aptarnaujančioje tą savivaldybės teritorijos dalį, kurioje asmuo gyvena. Pažyma apie deklaruotą gyvenamąją vietą gali būti išduota seniūnijoje arba Gyventojų registro departamente

Pastaba. Sertifikatas gali veikti su tam tikrais apribojimais, dėl kurių galimai nebus suteikiamos valstybės įmonės Registrų centro ar kitos trečiosios šalies informacinės sistemos paslaugos.

Sužinokite, kur ir kaip galite įsigyti elektroninį parašą

Icon image

Elektroninis.lt užsakymas internetu

Dėmesio! Šia paslauga gali pasinaudoti Lietuvos ir užsienio valstybių, neįeinančių į Europos Sąjugą ar Šengeno ervdę, piliečiai. Informaciją apie el. parašo sertifikatų užsakymą Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiams galite rasti čia.
 


Internetu galima užsisakyti el. parašo sertifikatus tik kriptografinėje USB laikmenoje arba juos atnaujinti. Mobilųjį elektroninis.lt parašą galite įsigyti atvykę į bet kurį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį arba partnerių prekybos vietą.

 

Pagamintus sertifikatus ir laikmeną galima atsiimti pasirinktame Registrų centro filiale arba skyriuje. Svarbu: sertifikatų užsakymą gali pateikti ir įmonės atstovas, tačiau el. parašo laikmeną atsiimti gali tik pats sertifikatų savininkas.


Sertifikatų užsakymo internetu tvarka:

  1. Užpildykite šią formą ir siųskite el. paštu info@elektroninis.lt. Jeigu užsakote serftifikatų atnaujinimą, nurodykite tai el. laiške.
  2. Gavus užsakymą, iki kitos darbo dienos pabaigos el. paštu Jums bus atsiųsta sąskaita išankstiniam apmokėjimui.
  3. Sertifikatai bus pradėti gaminti gavus Jūsų pranešimą apie atliktą mokėjimą.
  4. Paprastai užsakymas įvykdomas per 7 darbo dienas. Pradėjus vykdyti užsakymą, užsakymo būklę galite pasitikrinti internete.
  5. Atvykdami atsiimti užsakymo, su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą: Lietuvos Respublikos piliečiai turi pateikti asmens tapatybės kortelę arba pasą, užsienio valstybių piliečiai - leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje (kortelę).

 

Svarbu! Neatsiėmus pagamintų ir įrašytų el. parašo sertifikatų per 30 kalendorinių dienų, sertifikatų galiojimas nutraukiamas, o pinigai už juos negrąžinami. Neatsiėmus užsakymo per 60 kalendorinių dienų, laikmena nebus išduodama, o sumokėta suma negrąžinama. Terminas skaičiuojamas nuo apmokėjimo įskaitymo dienos.

 
Icon image

UAB „Skaitmeninio sertifikavimo centras“ bei kitų patikimumo užtikrinimo
paslaugų teikėjų klientams

Informuojame, kad klientai, turintys UAB „Skaitmeninio sertifikavimo centras“ išduotas Aladdin eToken PRO* USB laikmenas „Token PRO 32K4.2B“, „Token PRO 64K4.2B“, gali jas panaudoti įrašant kvalifikuotus valstybės įmonės Registrų centro elektroninis.lt parašo sertifikatus ir toliau naudotis el. parašu.

Įrašyti e. parašo sertifikatų į „SafeNet eToken 5110 FIPS" ar kitokio modelio laikmeną neturime galimybės, kadangi minėtos laikmenos neatitinka e.parašo reikalavimų. Kaip patikrinti, koks laikmenos modelis, žiūrėkite žemiau pateiktą instrukciją. *
 
Lietuvos bei užsienio valstybių piliečiai, išskyrus Europos Sąjungos bei Šengeno valstybių piliečius, elektroninis.lt parašą gali įsigyti bet kuriame Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje. Su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, užsienio šalių piliečiams - leidimo gyventi Lietuvoje kortelę) ir Aladdin eToken PRO USB laikmeną.
 
Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečių, turinčių Aladdin eToken PRO laikmenas, maloniai prašome vadovautis tvarka, aprašyta šiame tinklalapyje.

Jeigu esate įsigiję kitokio modelio laikmeną, deja, neturime galimybės į ją įrašyti el. parašo sertifikatų. Tokiu atveju siūlome įprasta tvarka įsigyti kvalifikuotus el. parašo sertifikatus naujoje Registrų centro išduodamoje kriptografinėje USB laikmenoje. Užsakymo formą galite pateikti internetu.
 
Jei po paslaugų suteikimo pageidausite sąskaitos faktūros įmonės vardu, prašome su savimi turėti raštišką įmonės sutikimą apmokėti už Registrų centro paslaugas sutikime nurodytiems asmenims. Atsisiųsti sutikimo pavyzdį.
 

* Kaip patikrinti, koks turimos USB laikmenos modelis?


1. Prijunkite laikmeną prie kompiuterio.
2. Atidarykite laikmenos tvarkyklę „SafeNet Authentification Client“.
3. Pasirinkite meniu "Tools", tada:
3.1. Spauskite "View Token Information".
3.2. Modelio pavadinimą rasite eilutėje "Product name" (žr. paveiksliuke žemiau).
 
 

Icon image

Kiek kainuoja elektroninis.lt

 

    Elektroninis.lt parašas USB kriptografinėje laikmenoje arba lustinėje kortelėje
 

Paslauga Kaina eurais su PVM
Elektroninis.lt parašo USB kriptografinėje laikmenoje įsigijimas *
Laikmenai taikoma 12 mėn. garantija
43,33
Elektroninis.lt parašo sertifikatų atnaujinimas arba įrašymas į kliento laikmeną, atitinkančią reikalavimus *
Kainą sudaro kvalifikuotų sertifikatų įrašymas (2,66 Eur) ir el. parašo įrangos (USB laikmenos arba lustinės kortelės) programinio palaikymo mokestis (5,57 Eur).
8,23
El. parašo įrangos (USB laikmenos arba lustinės kortelės) atblokavimas ir voko su slaptažodžiu atspausdinimas 1,60
El. parašo sutarties kopijos paruošimas ir išdavimas 1,37

* Elektroninis.lt parašo sertifikatai galioja 2 metus. 

  Mobilusis elektroninis.lt parašas
 

Informuojame, kad Registrų centro ir partnerių (“Danske bank”, Medicinos banko, "Mano kredito unijos" bei "General financing”) padaliniai laikinai neišduoda SIM kortelių su m. parašu. Norinčius įsigyti mobilųjį parašą, maloniai prašome kreiptis į mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo skyrių.
 
Paslauga Vienkartinis įjungimo mokestis eurais su PVM * Mėnesinis mokestis eurais su PVM
"Bitė" klientams  Plačiau apie paslaugos užsakymą 5,00 0,87
"Telia" klientams  Plačiau apie paslaugos užsakymą 0,30 0,50
"Tele2" klientams  Plačiau apie paslaugos užsakymą nemokamai 0,40

"PILDYK" klientams (Tele2 tinkle) 

Plačiau apie paslaugos užsakymą

10,00 nėra

"Elektroninis.lt moksleiviams" (Tele2 tinkle)

Plačiau apie paslaugos užsakymą

nemokamai nėra
"Teledema" klientams  Plačiau apie paslaugos užsakymą 6,00 0,29

* Elektroninis.lt parašo sertifikatai galioja 2 metus. 
 
Icon image

Kur įsigyti elektroninis.lt?

Pasirinkite miestą:


Icon image

Elektroninis.lt išdavimas ES ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiams

Informuojame, kad Registrų centras laikinai neišduoda SIM kortelių su m. parašu.

Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiams išduodame elektroninį parašą kriptografinėje USB laikmenoje.

Elektroniniai parašai išduodami Registrų centre, adresu: Lvovo g. 25-101, Vilnius.

Sertifikatų išdavimo / atnaujinimo tvarka:
  1. Užpildykite šią formą.
  2. Užpildytą formą su žemiau išvardytų dokumentų kopijomis siųskite el. paštu info@elektroninis.lt. Jeigu norite atnaujinti sertifikatus, prašome laiške nurodyti, kad užsakote sertifikatų atnaujinimą.
  3. Gavus užsakymą, per dvi darbo dienas su Jumis bus susisiekta ir bus pateikta informacija dėl tolimesnių veiksmų.

Būtinų dokumentų sąrašas:
  1. paso arba asmens tapatybės kortelės, su kuriuo / kuria registravotės Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas prie LR VRM) pažymai dėl teisės gyventi Lietuvos Respublikoje gauti, kopija;
  2. pažymos, patvirtinančios Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečio teisę gyventi Lietuvos Respublikoje, kopija. Pažymą išduoda Migracijos departamentas prie LR VRM arba apskričių vyriausiųjų policijos komisariatų migracijos padaliniai;
  3. pažymos apie deklaruotą gyvenamąją vietą kopija. Gyvenamoji vieta deklaruojama seniūnijoje, aptarnaujančioje tą savivaldybės teritorijos dalį, kurioje asmuo gyvena. Pažyma apie deklaruotą gyvenamąją vietą gali būti išduota seniūnijoje arba Gyventojų registro departamente

Pastaba. Sertifikatas gali veikti su tam tikrais apribojimais, dėl kurių galimai nebus suteikiamos valstybės įmonės Registrų centro ar kitos trečiosios šalies informacinės sistemos paslaugos.
Icon image

Per kiek laiko suteikiamas elektroninis.lt?

    Elektroninis.lt USB laikmenoje arba lustinėje kortelėje įrašomas per 7 darbo dienas. Tikslesnį gamybos laiką Jums praneš pasirinkto Registrų centro filialo arba skyriaus atstovas užsakymo pateikimo metu.

Informuojame, kad Registrų centro ir partnerių (“Danske bank”, Medicinos banko, "Mano kredito unijos" bei "General financing”) padaliniai laikinai neišduoda SIM kortelių su m. parašu. Norinčius įsigyti mobilųjį parašą, maloniai prašome kreiptis į mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo skyrių.
         
Mobilaus elektroninis.lt SIM kortelė suteikiama iškart, o elektroninio parašo paslauga aktyvuojama per 24 valandas.

Icon image

Elektroninis.lt užsakymo būklės tikrinimas

Šioje formoje galite patikrinti, ar Jūsų užsakyti elektroninis.lt parašo sertifikatai paruošti. Įveskite savo asmens kodą ir apsaugos skaičių, kurį matote paveikslėlyje. Anksčiau įvykdyti ir atsiimti užsakymai nėra atvaizduojami.

Kai užsakymo būklė "Patvirtintas", galite atvykti atsiimti el. parašo laikmenos į Registrų centro filialą arba skyrių, kurį nurodėte užsakyme. Su savimi turėkite asmens dokumentą: pasą arba asmens tapatybės kortelę.


Icon image

Elektroninis.lt parašo sertifikatų atnaujinimas

     Jei turite el. parašo sertifikatus kriptografinėje USB laikmenoje ar lustinėje kortelėje, kurių galiojimo laikas pasibaigė arba artėja prie pabaigos, juos galite atnaujinti atvykę į bet kurį Registrų centro filialą arba skyrių. Atvykdami su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę) ir el. parašo laikmeną. El. parašo sertifikatų atnaujinimo kaina – 8,23 eurų su PVM.

Fizinis asmuo, norintis, kad už el. parašo sertifikato išdavimą / atnaujinimą sąskaita būtų išrašoma ir pateikiama juridiniam asmeniui, be kitų reikalingų sertifikatą išduoti dokumentų privalo pateikti laisvos formos raštišką juridinio asmens sutikimą apmokėti minėtas paslaugas, nurodant juridinio asmens (įmonės) pavadinimą, kodą bei adresą ir konkretaus fizinio asmens (darbuotojo) vardą, pavardę, asmens kodą.

   Pasibaigus el. parašui galioti mobiliajame telefone, kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Pastaba. Piliečiai, esantys iš Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių, kurios nėra Europos Sąjungos narės, dėl sertifikatų atnaujinimo turi kreiptis lygiai taip pat, kaip ir pirminio sertifikato įsigijimo momentu. Daugiau informacijos rasite paspaudę nuorodą.

Icon image

Ką būtina turėti su savimi?

Atvykdami įsigyti elektroninis.lt parašą, turite pateikti asmens tapatybės dokumentą:
  • Lietuvos Respublikos piliečiai turi pateikti asmens tapatybės kortelę arba pasą,
  • Užsienio valstybių piliečiai (ne Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiai) turi pateikti leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje (kortelę).

Pastaba. Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiai informaciją apie sertifikatų išdavimą detaliau gali rasti čia.
 
Fizinis asmuo, norintis, kad už el. parašo sertifikato išdavimą / atnaujinimą sąskaita būtų išrašoma ir pateikiama juridiniam asmeniui, be kitų reikalingų sertifikatą išduoti dokumentų privalo pateikti laisvos formos raštišką juridinio asmens sutikimą apmokėti minėtas paslaugas, nurodant juridinio asmens (įmonės) pavadinimą, kodą bei adresą ir konkretaus fizinio asmens (darbuotojo) vardą, pavardę, asmens kodą. Atsisiųsti sutikimo pavyzdį
 
Informuojame, kad Registrų centro ir partnerių (“Danske bank”, Medicinos banko, "Mano kredito unijos" bei "General financing”) padaliniai laikinai neišduoda SIM kortelių su m. parašu. Norinčius įsigyti mobilųjį parašą, maloniai prašome kreiptis į mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo skyrių.

Jei norėsite įsigyti elektroninis.lt mobiliajame telefone, kartu su asmens tapatybės dokumentu su savimi turėkite ir telefoną. Jūsų SIM kortelė bus pakeista į naują, kurioje bus įrašytas elektroninis.lt parašas. Keitimo metu Jūsų mobiliojo ryšio paslauga turi būti aktyvi, neužblokuota ar kitaip dėl įvairių priežasčių neapribota. Rekomenduojame prieš tai pasidaryti atsarginę SIM kortelėje laikomų duomenų, pavyzdžiui, adresų knygelės, kopiją.
 

curren:0px