Icon image

Elektroninis.lt parašo sertifikatų atnaujinimas

     Jei turite el. parašo sertifikatus kriptografinėje USB laikmenoje ar lustinėje kortelėje, kurių galiojimo laikas pasibaigė arba artėja prie pabaigos, juos galite atnaujinti atvykę į bet kurį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį. Atvykdami su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę) ir el. parašo laikmeną. El. parašo sertifikatų atnaujinimo kaina – 8,23 eurų su PVM.
Fizinis asmuo, norintis, kad už el. parašo sertifikato išdavimą / atnaujinimą sąskaita būtų išrašoma ir pateikiama juridiniam asmeniui, be kitų reikalingų sertifikatą išduoti dokumentų privalo pateikti laisvos formos raštišką juridinio asmens sutikimą apmokėti minėtas paslaugas, nurodant juridinio asmens (įmonės) pavadinimą, kodą bei adresą ir konkretaus fizinio asmens (darbuotojo) vardą, pavardę, asmens kodą.

   Pasibaigus el. parašo galiojimui mobiliajame telefone, kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Pastaba. Piliečiai, esantys iš Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių, kurios nėra Europos Sąjungos narės, dėl sertifikatų atnaujinimo turi kreiptis lygiai taip pat, kaip ir pirminio sertifikato įsigijimo momentu. Daugiau informacijos rasite paspaudę nuorodą.

Sužinokite, kur ir kaip galite įsigyti elektroninį parašą

Icon image

Elektroninis.lt užsakymas internetu

Dėmesio! Šia paslauga gali pasinaudoti Lietuvos ir užsienio valstybių, neįeinančių į Europos Sąjungą ar Šengeno erdvę, piliečiai. Informaciją apie el. parašo sertifikatų užsakymą Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiams galite rasti čia.
 


Internetu galima užsisakyti el. parašo sertifikatus tik kriptografinėje USB laikmenoje arba juos atnaujinti.

Pagamintus sertifikatus ir laikmeną galima atsiimti pasirinktame Registrų centro padalinyje. Svarbu: sertifikatų užsakymą gali pateikti ir įmonės atstovas, tačiau el. parašo laikmeną atsiimti gali tik pats sertifikatų savininkas.


Sertifikatų užsakymo internetu tvarka:

  1. Užpildykite šią formą ir siųskite el. paštu info@elektroninis.lt. Jeigu užsakote sertifikatų atnaujinimą, nurodykite tai el. laiške.
  2. Gavus užsakymą, iki kitos darbo dienos pabaigos el. paštu Jums bus atsiųsta sąskaita išankstiniam apmokėjimui.
  3. Sertifikatai bus pradėti gaminti gavus Jūsų pranešimą apie atliktą mokėjimą.
  4. Paprastai užsakymas įvykdomas per 7 darbo dienas. Pradėjus vykdyti užsakymą, užsakymo būklę galite pasitikrinti internete.
  5. Atvykdami atsiimti užsakymo, su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą: Lietuvos Respublikos piliečiai turi pateikti asmens tapatybės kortelę arba pasą, užsienio valstybių piliečiai - leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje (kortelę).

 

Svarbu! Neatsiėmus pagamintų ir įrašytų el. parašo sertifikatų per 30 kalendorinių dienų, sertifikatų galiojimas nutraukiamas, o pinigai už juos negrąžinami. Neatsiėmus užsakymo per 60 kalendorinių dienų, laikmena nebus išduodama, o sumokėta suma negrąžinama. Terminas skaičiuojamas nuo apmokėjimo įskaitymo dienos.

 
Icon image

Kiek kainuoja elektroninis.lt

 

    Elektroninis.lt parašas USB kriptografinėje laikmenoje arba lustinėje kortelėje
 

Paslauga Kaina eurais su PVM
Elektroninis.lt parašo sertifikatų USB kriptografinėje laikmenoje IDEMIA įsigijimas *
Laikmenai taikoma 12 mėn. garantija.
26,54
Elektroninis.lt parašo sertifikatų USB kriptografinėje laikmenoje Gemalto IDPrime įsigijimas *
Laikmenai taikoma 12 mėn. garantija.
37,61
Elektroninis.lt parašo sertifikatų kriptografinėje USB laikmenoje Aladdin  keitimas 23,87
Elektroninis.lt parašo sertifikatų atnaujinimas
Kainą sudaro kvalifikuotų sertifikatų įrašymas (2,66 Eur) ir el. parašo įrangos (USB laikmenos arba lustinės kortelės) programinio palaikymo mokestis (5,57 Eur).
8,23
El. parašo įrangos (USB laikmenos arba lustinės kortelės) atblokavimas ir voko su slaptažodžiu atspausdinimas 1,60
El. parašo sutarties kopijos paruošimas ir išdavimas 1,37

* Elektroninis.lt parašo sertifikatai galioja 2 metus. 

  Mobilusis elektroninis.lt parašas
 

Informuojame, kad Registrų centro padaliniai neišduoda SIM kortelių su m. parašu. Norinčius įsigyti mobilųjį parašą, maloniai prašome kreiptis į mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo skyrių.
 

Icon image

Ką būtina turėti su savimi?

Atvykdami įsigyti elektroninis.lt parašą, turite pateikti asmens tapatybės dokumentą:
  • Lietuvos Respublikos piliečiai turi pateikti asmens tapatybės kortelę arba pasą,
  • Užsienio valstybių piliečiai (ne Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiai) turi pateikti leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje (kortelę).

Sertifikatų užsakymą gali pateikti ir įmonės atstovas, tačiau el. parašo laikmeną atsiimti gali tik pats sertifikatų savininkas.



Pastaba. Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiai detalesnę informaciją apie sertifikatų išdavimą gali rasti čia.
 
Fizinis asmuo, norintis, kad už el. parašo sertifikato išdavimą / atnaujinimą sąskaita būtų išrašoma ir pateikiama juridiniam asmeniui, be kitų reikalingų sertifikatą išduoti dokumentų privalo pateikti laisvos formos raštišką juridinio asmens sutikimą apmokėti minėtas paslaugas, nurodant juridinio asmens (įmonės) pavadinimą, kodą bei adresą ir konkretaus fizinio asmens (darbuotojo) vardą, pavardę, asmens kodą. Atsisiųsti sutikimo pavyzdį
 
Informuojame, kad Registrų centras neišduoda SIM kortelių su m. parašu. Norinčius įsigyti mobilųjį parašą, maloniai prašome kreiptis į mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo skyrių.

 
Icon image

Elektroninis.lt parašo sertifikatų atnaujinimas

     Jei turite el. parašo sertifikatus kriptografinėje USB laikmenoje ar lustinėje kortelėje, kurių galiojimo laikas pasibaigė arba artėja prie pabaigos, juos galite atnaujinti atvykę į bet kurį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį. Atvykdami su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę) ir el. parašo laikmeną. El. parašo sertifikatų atnaujinimo kaina – 8,23 eurų su PVM.
Fizinis asmuo, norintis, kad už el. parašo sertifikato išdavimą / atnaujinimą sąskaita būtų išrašoma ir pateikiama juridiniam asmeniui, be kitų reikalingų sertifikatą išduoti dokumentų privalo pateikti laisvos formos raštišką juridinio asmens sutikimą apmokėti minėtas paslaugas, nurodant juridinio asmens (įmonės) pavadinimą, kodą bei adresą ir konkretaus fizinio asmens (darbuotojo) vardą, pavardę, asmens kodą.

   Pasibaigus el. parašo galiojimui mobiliajame telefone, kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Pastaba. Piliečiai, esantys iš Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių, kurios nėra Europos Sąjungos narės, dėl sertifikatų atnaujinimo turi kreiptis lygiai taip pat, kaip ir pirminio sertifikato įsigijimo momentu. Daugiau informacijos rasite paspaudę nuorodą.

Icon image

Elektroninis.lt užsakymo būklės tikrinimas

Šioje formoje galite patikrinti, ar Jūsų užsakyti elektroninis.lt parašo sertifikatai paruošti. Įveskite savo asmens kodą ir apsaugos skaičių, kurį matote paveikslėlyje. Anksčiau įvykdyti ir atsiimti užsakymai nėra atvaizduojami.

Kai užsakymo būklė „Patvirtintas“, galite atvykti atsiimti el. parašo laikmenos į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, kurį nurodėte užsakyme. Su savimi turėkite asmens dokumentą: pasą arba asmens tapatybės kortelę.


Icon image

Per kiek laiko suteikiamas elektroninis.lt?

    Elektroninis.lt USB laikmenoje arba lustinėje kortelėje įrašomas per 7 darbo dienas. Tikslesnį gamybos laiką Jums praneš pasirinkto Registrų centro klientų aptarnavimo padalinio atstovas užsakymo pateikimo metu.

 Mobiliojo elektroninis.lt SIM kortelė suteikiama iškart, o elektroninio parašo paslauga aktyvuojama per 24 valandas.
 
Informuojame, kad Registrų centras neišduoda SIM kortelių su m. parašu. Norinčius įsigyti mobilųjį parašą, maloniai prašome kreiptis į mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo skyrių.
         
 

Icon image

Elektroninis.lt išdavimas ES ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių piliečiams

Elektroninį parašą kriptografinėje USB laikmenoje išduodame Europos Sąjungos ir Europos laisvosios prekybos asociacijos (t. y. Islandijos, Lichtenšteino, Norvegijos ir Šveicarijos) valstybių narių piliečiams, turintiems teisės gyventi Lietuvos Respublikoje pažymėjimus – naujo pavyzdžio kortelės formos dokumentus, kurie išduodami nuo 2019 m. kovo 1 d. jų teisei laikinai ar nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje patvirtinti ir pakeičia popierines A4 formato pažymas Europos Sąjungos valstybės narės piliečio teisei laikinai ar nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje patvirtinti.

Elektroniniai parašai išduodami Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose.

Sertifikatų išdavimo / atnaujinimo tvarka:
  1. Užpildykite šią formą ir siųskite ją (Excel formatu) el. paštu info@elektroninis.lt. Jeigu norite atnaujinti sertifikatus, prašome laiške nurodyti, kad užsakote sertifikatų atnaujinimą.
  2. Gavus užsakymą, iki kitos darbo dienos pabaigos Jums bus atsiųsta sąskaita išankstiniam apmokėjimui.
  3. Sertifikatai bus pagaminti gavus Jūsų pranešimą apie atliktą mokėjimą. Pradėjus gaminti, užsakymo būklę galite pasitikrinti internete.
Icon image

Kur įsigyti elektroninis.lt?

Pasirinkite miestą:



curren:0px