Icon image

Kaip patikrinti ar GoSign veikia tinkamai

1. Prijunkite el. parašo USB laikmeną prie kompiuterio.

2. Naršyklėje suveskite adresą: https://localhost:8000/certs

2.1 Jei jums neparodo jūsų sertifikato informacijos, o matote tik GoSignCore programos versiją (kaip pav.),



tuomet patikrinkite ar USB laikmena prijungta tinkamai prie kompiuterio ir įdiegta reikalinga USB laikmenos programinė įranga iš elektroninis.lt

2.2 Jeigu jums įvedus adresą puslapio neužkrauna ir matote panašų vaizdą į tokį:



tuomet patikrinkite ar GoSign tarnyba yra įjungta. Atidarykite Task manager (Užduočių tvarkyklė). Tai galite padaryti paspaudus Ctrl+Alt+Delete mygtukus vienu metu arba Užduočių juostoje spustelėkite dešinį pelės mygtuką ir pasirinkite Task manager (Užduočių tvarkyklė) kaip parodyta pav.



Užduočių juostoje pasirinkite Services (Tarnybos) skirtuką ir suraskite GoSign. Jei Status (Statusas) rodo Stopped (Sustabdyta), tuomet reikia įjungti tarnybą. Jei statusas yra Running (Veikia), tuomet perkraukite jį. Tai galite
padaryti paspaudus dešinį pelės mygtuką ant GoSign tarnybos ir pasirenkant Start (Pradėti) arba Restart (Paleisti iš naujo) funkciją.



3. Atlikus ankstesniu veiksmus, naršyklėje dar kartą įveskite https://localhost:8000/certs ir patikrinkite ar rodo visą reikalingą informaciją (žr. pav. žemiau). Jūs turite matyti sertifikato savininko vardą, pavardę ir kitą susijusią informaciją. Jei rodo, vadinasi jūs galite naudoti savo el. parašo laikmeną.


 

 

PASTABA: Jeigu atlikus patikrinimą Task manager (Užduočių tvarkyklėje) GoSign statusas yra Running (Veikia), tačiau https://localhost:8000/certs adreso vistiek neužkrauna (kaip 2.2 punkte), tuomet sekite šią instrukciją.
curren:0px